Saturday, November 6, 2010

geraam,,,,,

tady ade customer indian pmpuan,..
die dtgg dengan suami n anak kecik(boy)
then tgk so cute la dak uh,alih2 abis sume barangg die sepahkan,..
ciap balingg je
aku naik la panasssss kan,..
tapi  aku senyumm jehh,..
dlm nada geram(sabar ye kecik),..customer is ryte,..
dengan nada yang tinggi,indian tady jerit at anak die,..
ape agy,aku pn tpejamm mate,tkejut ngan jeritan die,..
so dengan kesabaran yg dianugerahkan oleh tuhan ke atas diri aku nie,..
aku pn tnye la,..
:anak auntie memangg nakal eh,buas,..
antie jawabb:e2 bukan anak saya lahh,da buas macam harimau,
saye pn susa mao jage die,..
memangg tangan die cekap nye,..

secare kesimpulannye di sini,
dalam idupp ni perlukan kesabaran dan kefahamann yg kuat dan utuh,..
al da bez ya kecik,...
keep it up.

No comments: